Powered By Blogger

Digital Date Time Clock

O vorba pe saptamana

Banii nu va aduc fericirea, va ajuta sa traiti mizerabil in confort. Helen Gurley Brown

sâmbătă, 1 august 2009

Aceasta urare am primit-o si eu pe e-mail, mi-a placut foarte mult si m-am gandit sa v-o impartasesc, gandindu-ma ca se potriveste enorm cu situatia acestui blog.. si cu asteptarile mele..

Hei tu.... Da, tu ....


Hmmmmmmmmm, n-ai timp nici macar sa-mi scrii un mail, ceva??????????


Aaaa, te gandesti sa-mi scrii unul acum???????????


ce dragut din partea ta ...........


Hai, trimite-l, mi-e dor de tine...Hmmmmmm, cat mai am de asteptat??????????


Ceee????????? nu mai e nevoie sa astept?? Wow....


;-) ;-) ;-) ;-)


Hmmmmm……inca astept!


Hei, te vaaad! Trimite-l urgent..........


Hei, nu incerca sa ma pacalesti......


Hmmmmmm, ai obosit ?...


Eu vroiam sa-ti spun ca:

Fiecare moment dintr-o zi are propria sa valoare
Dimineata aduce Speranta
Dupa amiaza aduce Credinta..
Seara aduce Iubirea....
si
Noaptea aduce Odihna...

Iti doresc sa le gasesti pe toate in fiecare zi
!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept opiniile si comentariile dumneavoastra, aici.