Powered By Blogger

Digital Date Time Clock

O vorba pe saptamana

Banii nu va aduc fericirea, va ajuta sa traiti mizerabil in confort. Helen Gurley Brown

vineri, 26 iunie 2009

E viata si dincolo..



A murit un Mega Star! A murit un om, care chiar mi-a marcat viata! Majoratul meu s-a bazat in proportie de 90% pe Michael Jackson. Cuvintele sunt de prisos, dar am tinut sa mentionez atasamentul meu, fata de regele pop-ului.

Nu cu tot atat de mare notorietate, s-a mai stins un suflet - Agapie Vergica alias Begi. De asemenea, mi-a marcat viata, prin felul ei de a fi, prin puterea de lupta si prin intelepciunea ei. Begi, te iubesc si te voi iubi!

She is out of my life! (Michael Jackson)

She's Out Of My Life
She's Out Of My Life
And I Don't Know Whether To Laugh Or Cry
I Don't Know Whether To Live Or Die
And It Cuts Like A Knife
She's Out Of My Life

It's Out Of My Hands
It's Out Of My Hands
To Think For Two Years She Was Here
And I Took Her For Granted I Was So Cavalier
Now The Way That It Stands
She's Out Of My Hands

So I've Learned That Love's Not Possession
And I've Learned That Love Won't Wait
Now I've Learned That Love Needs Expression
But I Learned Too Late

She's Out Of My Life
She's Out Of My Life
Damned Indecision And Cursed Pride
Kept My Love For Her Locked Deep Inside
And It Cuts Like A Knife
She's Out Of My Life

Un comentariu:

  1. That is it! Asta e! Asa s-ar fi numit viitorul lui concert..
    Simt nevoia sa traduc, pentru cei ce nu stiu engleza, versurile de mai sus, pentru ca am sentimentul ca se potrivesc atat de bine cu momentul..Sa nu mai vorbesc de melodie!
    Traducere libera:
    Am pierdut-o, si nu stiu daca sa rad sau sa plang, nu stiu nici macar daca traiesc sau sunt mort, dar asta doare a-l naibii, AM pierdut-o..
    Mi-a alunecat printre degete,cand te gandesti ca acum doi ani era aici si eu carcotasul ii vorbeam ca un adevarat cavaler,Acum drumul este o scena de teatru, Am pierdut-o..
    Deci, am invatat ca dragostea nu-i posesie, si am invatat ca dragostea nu asteapta, acum am invatat ca dragostea are nevoie de exprimare..Dar toate acestea le-am invatat prea tarziu
    Am pierdut-o! Condamn indecizia si capcana mandriei, ce mi-au ferecat dragostea pentru ea, in adancul sufletului meu, si asta doare a-l naibii, Am pierdut-o!

    RăspundețiȘtergere

Astept opiniile si comentariile dumneavoastra, aici.