Powered By Blogger

Digital Date Time Clock

O vorba pe saptamana

Banii nu va aduc fericirea, va ajuta sa traiti mizerabil in confort. Helen Gurley Brown

vineri, 12 iunie 2009

Poezie

plagă a primăverii
erotice

de Virgil Titarenco (Profetul)





pe alei
irump îndrăgostiţi
o plagă a primăverii
îmbolnăveşte străzile iluziile
oraşul disperat îşi caută norii cu ploaie
să spele mirosul de dragoste
şi cuvintele nestăpînite
geme pămîntul
crăpîndu-şi asfaltul obrazului
răscolindu-şi larvele morţii
soarele muşcă din pomi
demon al sîngelui
înflorindu-i în abisuri albe
batjocorind dimineţile
cad fluturi din pleoape scobite de dor
lepra aceasta a lumii răsuceşte minţile
rupe mătasea gîndurilor
ca un paianjen înnebunit
de zvîcnetul
ritmic obsesiv
al vieţii

2 comentarii:

  1. Cele mai noi texte publicate de VIRGIL TITARENCO

    cioburi la modul general - Profetul- (poezie)
    visul soldaților de plumb - Profetul- (poezie)
    ambiguu pentru fiare imposibil de îmblînzit și asediu - Profetul- (poezie)
    ritualuri de cartier I - Profetul- (poezie)
    ambiguu pentru ruperi de ritm și tăcere - Profetul- (poezie)
    povestea peștelui ro - Profetul- (poezie)
    amor villero ▒ - Profetul- (experiment)
    indie.tu - Profetul- (poezie)
    astăzi - Profetul- (poezie)
    începutul - Profetul- (experiment)
    Daca va place genul le putem comenta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic Virgil Titarenco
    stau
    cu spatele lipit
    de peretele alb al prezentului
    mîna dreaptă
    în buzunarul trecutului
    mîna stîngă
    în buzunarul viitorului
    tac
    de undeva o muzică
    o fanfară în surdină
    ca un fado
    vreo douăzeci şi patru de măsuri
    se repetă la nesfîrşit
    mă liniştesc
    aproape mă leagănă
    pe dinăuntru
    adorm
    încet
    visez
    cald plăcut
    jetul de apă îmi mîngîie
    şoldul coapsa
    stîngă
    întins într-o lumină albă
    jetul se opreşte
    o clipă
    ca o respiraţie
    ca o sistolă
    apoi mă loveşte rece
    paralizant de rece
    îmi rupe
    fără să ştiu de ce
    sîngele
    o lamă îmi taie tălpile
    călcîiele
    prezenturile
    trecuturile
    viitorurile
    apoi
    din nou
    nu se mai întîmplă
    nimic
    asta imi place maxim, din doua motive, pentru ca a fost scrisa de ziua mea (12.02)si apoi pentru ca vorbeste despre mine (adica ma regasesc).. :D

    RăspundețiȘtergere

Astept opiniile si comentariile dumneavoastra, aici.