Powered By Blogger

Digital Date Time Clock

O vorba pe saptamana

Banii nu va aduc fericirea, va ajuta sa traiti mizerabil in confort. Helen Gurley Brown

miercuri, 20 mai 2009

Felicitari primului nostru membru

Dragii mei, sunt extrem de entuziasmata, pentru ca primul membru inregistrat, este prietena mea Dimitra - da, da - dupa cum se poate vedea, Mavroudi Dimitra este primul membru. Sa o incurajam acum sa ne scrie despre realizarile ei. Astept sa-i urmati exemplul.
Felicitari prietena mea!

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit, Florin Cretulescu! Iti multumim ca ni te-ai alaturat si te asteptam cu comentarii nostime sau acide, dupa caz.. asa cum te stim din studentie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim Danut Abrudan, pentru ca ni te-ai alaturat! Te asteptam cu comentarii.. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Costas! Ai reusit! Apreciez faptul ca esti perseverent! Sa inteleg ca te-ai descurcat dupa instructiuni? Inca o data, felicitari Costas.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-l primim cu ovatii, pe...
    Ba nu!
    Doamnelor si domnilor, alaturi de noi este de azi inainte Iooooaaaan Tudorel! Felicitari si multumiri pentru ca ni te-ai alaturat! Asteptam in curand si comentariile tale, asa cum asteptam comentariile si sugestiile oricarui coleg!

    RăspundețiȘtergere
  6. Victoras!!!! Bine ai Venit! Dar cand ai aparut, pentru ca eu te-am vazut abia acum> Scuze, ca nu ti-am facut intrarea, oficial. Ma bucur ca ni te-ai alaturat, dar te astept si cu vorbe.. fa-ti simtita prezenta. Ma onoreaza prezenta ta si incep sa simt ca n-am facut blogul degeaba.

    RăspundețiȘtergere

Astept opiniile si comentariile dumneavoastra, aici.