Powered By Blogger

Digital Date Time Clock

O vorba pe saptamana

Banii nu va aduc fericirea, va ajuta sa traiti mizerabil in confort. Helen Gurley Brown

vineri, 29 mai 2009

Filmul este gata

Va anunt ca avem doua filmulete, in format avi. Din pacate, sau din fericire, filmuletele depasesc 1 Gb. Pentru a le posta pe blog, trebuie sa le fragmentez in cate 10 minute, iar pentru a le pune pe transfer.ro, trebuie sa le aduc la 1 Gb. Asa ca, trebuie sa mai asteptati putin.. O sa ma consult cu Gabi sa vedem ce decizie luam. Pentru ca intr-un fragment de 10 minute.. nici nu stiu ce sa postez..

5 comentarii:

  1. Ancuta parerea mea este ca pe blog sa postezi un clip cu ce crezi ca e mai interesant iar filmul cine il vrea te cauta si vezi atunci cum faci . eventual poti sa faci 2-3 clipuri pe care sa le schimbi la 2 saptamini

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca hobbytul tau mi-a placul mult!!tu ai facut??si icoane???si calutul?bravo!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Dimitra, sunt desene facute de mine. Intai i-am aratat lui Gabi Panait, icoana (Sf.Parascheva pe piatra de rau), iar el m-a incurajat sa-mi postez desenele aici pe blog. Ma bucur ca ti-au placut. Asta ma incurajeaza sa merg mai departe.
    Te pupa Ancuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. In ce priveste filmul, da Danut, voi atasa doar primele 10 minute, pentru ca asa imi este mai usor..

    RăspundețiȘtergere
  5. uraaaaaaaa,am filmul .A durat cam 6ore da'l-am luat acum urmeaza sa-l si vad ca n-am avut timp inca

    RăspundețiȘtergere

Astept opiniile si comentariile dumneavoastra, aici.