Powered By Blogger

Digital Date Time Clock

O vorba pe saptamana

Banii nu va aduc fericirea, va ajuta sa traiti mizerabil in confort. Helen Gurley Brown

duminică, 24 mai 2009

Prima dovada in imagini, a reintalnirii noastre

Iata, ca Georgica ne trimite primele instantanee din cadrul reintalnirii noastre:



Multumim Georgica! Asteptam ca si alti colegi care au in posesie foografii ale acestui moment, dar nu numai (vedeti exemplul Dimitrei)sa-mi trimita si mie copii, pentru a le posta aici, astfel incat toata lumea interesata sa le poata vedea..

4 comentarii:

  1. Stau la birou, cu ferestrele deschise, pentru ca adierea vantului sa-mi gadile simturile, cu mirosuri de primavara, dar aceste fotografii imi completeaza meniul, cu izul nostalgiei, cu mirosul bancilor de lemn lacuite, al cartilor si caietelor..
    Pana acum eram draguti, nu-i asa ca acum suntem chiar FRUMOSI?!
    Merci, Georgica

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Dimitra , multumim George ,multumim Ancuta pentru spiritul de echipa si pentru modul in care blogul nostru incepe sa prinda nu numai contur ci si consistenta.Mai asteptam foto, eventual filmulete.Promit un mic premiu primului care posteaza pe blog filmuletul din 27.05.1999 de la cursul festiv.Propun ca tema a saptamanii"Cursul festiv 1999 - remembar"

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) - (ha ha ha) - Ce premiu Gabita? SUntem saraci! Premiul consta, in recunostinta!

    RăspundețiȘtergere
  4. ..s'apoi, eu?!.. eu nu pot sa iau premiul, pentru ca inca nu pot pune filmuletul..si doar eu am fost camera(wamen)ul principal..nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere

Astept opiniile si comentariile dumneavoastra, aici.