Powered By Blogger

Digital Date Time Clock

O vorba pe saptamana

Banii nu va aduc fericirea, va ajuta sa traiti mizerabil in confort. Helen Gurley Brown

marți, 26 mai 2009

Mai multe ...Pozeeeeeeee

Am mai completat cu cateva fotografii (tot de la Georgica)..











V-am mai pus cateva poze - de la Georgica.. asa doar ca sa va incit :D ! Haideti si ceilalti cu fotografiile - Gabi, Sonia..haideti fetelor - vrem POZE!
























Ma stradiuesc sa gasesc o forma mai frumoasa de vizualizare a fotografiilor, dar (ca un paradox) pur si simplu nu am avut timp..

6 comentarii:

  1. Valeriaaa!! Ce tip aveam in fata ochilor?!.. Ce Brad Pitt.. Ce Keanu Reeves..privirea noastra spune totul.. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. colegii mei suntenti foarte frumosi toti !!!!!!bravo si sper sa nu va pierd din nou

    RăspundețiȘtergere
  3. Ati vazut dragilor?! Scopul nostru a fost atins! Prin postarea pozelor si in curand a filmuletului, nu numai ca ne vedem si noi, ne mai amuzam si noi..dar le vad si cei care nu au fost la MAREA REINTALNIRE, precum Dimitra. Multumim Dimitra, pentru ca ne-ai aratat bucuria de a ne revedea. Acum astept mai mult.. astept sa comentezi pozele.. daca nu iti permiti cu ceilalti, te provoc sa comentezi despre mine.. ce parere ai, cum arat.. etc..

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca prietena mea ai fost foarte frumoasa si mi-a placut foarte mult cum ai fost imbracata,colorul asta sta extraordinar la tine.Te rog sa ma scuzati daca gresesc la limba dar n-am vorbit deloc de mult(8-9ani).
    Cred ca toti aratatati la fel ca atunci crez ca nu a trecut timpul!!!!sper sa vin in Romania sa va vad din nou

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Dimitra! Eu te rugam sa comentezi pozele, nu sa ma lauzi.(Dar asa sunt prietenii, vad doar partile bune, nu-i asa?) Sa spui: Te-ai ingrasat, sau cum stai in poza aia.. sau cum te uiti..
    In privinta limbii, toata lumea nu numai ca te intelege, dar este si mandra de tine, pentru ca nu ne-ai uitat si pastrezi legatura cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dimitra, daca pastrezi legatura si cu ceilalti colegi Greci, spune-le de blogul nostru.. poate vor si ei sa ne vada si sa mai vorbim.

    RăspundețiȘtergere

Astept opiniile si comentariile dumneavoastra, aici.